lördag 6 juli 2013

Bakluckeloppis

Idag har jag och min mamma varit på bakluckeloppis i Klippan.
Tyvärr var vi bara 8 bilar så det var rätt glest med folk. Men jag fick sålt för några hundra och det lättade bland mina barnkläder och leksaker.
Trodde jag själv skulle hitta massor av gamla saker men det var mest sånt som jag själv gjorde av med.
MEN naturligtvis hittade jag 1 sak :-)
Tjejen som jag köpte den av berättade att den varits hennes mormor som blev 101 år.
Det är Kokums hinken som jag pratar om. Visst är den söt?!




 
Passade på att fota lite av mina blommande krukor. Den röda pottan har mina mamma haft sen vi var små och den fick jag av henne idag.
 
Imorgon är det min tur att måla andra strykningen på vårt nya garage....kommer bilder, det blev superfint!
Kraam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar