lördag 10 augusti 2013

Första arbetsveckan slut

Jaha då var det helg igen :) vet knappt vad jag hittat på i veckan. Fortfarande lugnt på jobbet men nästa vecka börjar det nog röra på sig mer.

Ca vartannat år blir R och jag väldigt trötta på vårt hus och börjar drömma om ett större, luftigare och framförallt nytt hem. Så R gjorde som han brukar, satte sig vid datorn och beställde huskataloger. Stackars postgubbe/gumma, igår kunde jag knappt öppna vår låda då det var 6st kataloger i, enligt R kommer det fler....
Jag kan inte riktigt hitta allt det jag önskar i nyckelfärdiga hus, men om man plockar alla smarta godbitar kan man kanske få ihop till vår "herrgård" :-) Man får ju inte sluta drömma!

Idag är det en lugn lördag med grillning (i regnet tydligen)
På återseende....Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar