måndag 26 augusti 2013

Mysig lördag i Malmö

Efter jag slutat jobb igår hämtade jag barnen hos farmor och styrde bilen till min storebror och fru i Malmö. Vi har inte träffats på länge så jag kände att det var dags :-)
Det vankades pannkakor till fika och på kvällen blev det spagetti och köttfärssås, MUMS!
Vi blev såå uppvaktade av min bror med mat och dryck att jag nästan skämdes för att jag bara njöt.
Men som alltid när man har trevligt så rinner tiden iväg och barnen blev trötta och ville hem.
Men vi ses snart igen, massor av roligt som händer framöver.

Idag har det varit en lugn söndag, promenerade hem till min vän V som gjort om sitt TV rum och matrum...jag är mållös, det var så fint! Vill bar slänga ut allt jag har här hemma och börja om igen.
Var även in i hennes lilla inredningsbod och fyndade lite lyktor :-) snart höst och då kommer ljusen fram.
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar