måndag 21 oktober 2013

Före efter bilder....

Fick ett ryck i lördags när jag kom hem från jobbet.
Har länge funderat fram och tillbaka hur jag kan möblera om i vårt matrum.
Inte lätt på 20 kvm, rummet är kvadratiskt och varje vägg har ett fönster eller dörr.
Men skam den som ger sig, flyttade runt och bytade skåp med ett annat rum och så fick jag ihop det.
Jag fick tom rensat bort lite skålar, uppläggningsfat och massor av ljusfat som inte använts på läänge.
Plusset blev att jag fick plats med mina nya saker som jag köpte i fredags :-)
Lite före efter bilder.

Här har jag vänt bordet och flyttat skåpet in i vårt skafferi istället.

Detta skåpet stod i skafferiet och på denna vägg hade vi två st vinställ från Miljögården.


Håller på att bearbeta R att vi MÅSTE byta vårt golv. Har sett ett så snyggt vitt rustikt plank golv på Sandéns Golv i Ängelholm som jag bara vill ha.
Nu är det dags att hoppa i säng jobbdag imorgon sen åker jag till Italien på butiksträff ons-fre, ska bli superroligt. Ska ta massor av kort.
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar