tisdag 26 november 2013

Mys i stan med vänner

Igår åkte jag & Ludvig in till stan med min vän E & hennes minstingar Lowe & Clara.
Besökte en ny butik som blev bådas favorit :-) "Lillaliv" hon hade jättefina barnkläder.
Jag fick med mig en julklapp hem till L.
 En tröja från Molo.
 
Ni som känner mig vet att jag är svag för servetter, det är som med
ljuslyktor...man kan inte få för många.
Dessa fina hittade jag på Åhlens.

 
Vi tog en välbehövlig lunch på Esspresso House & tänkte få ett fint kort
på killarna...nästan dömt att misslyckas...

 
Det är så mycket intressantare utanför...

 
Eller så är jag för långsam...

 
Tillslut fick jag fokus på båda :-)

 
Lilla Clara var däremot med på noterna direkt :-)
 
Tiden går fort när man har trevligt & man inser när man kommer hem
att man inte pratat om allt man skulle...tur att man kan göra om det en annan dag.
Kraam

1 kommentar:

  1. Mysig dag med härliga ungar och mycket god vän:)
    Vi gör om det snart igen!
    Kram E

    SvaraRadera