söndag 5 januari 2014

Årets sista dag!

Ja nu är året slut & jag känner mig nöjd med vad jag åstadkommit.
Jag har aldrig några nyårslöften då jag hellre vill komma på dem allteftersom &
ha dem som delmål under året.
*Jag lovade mig själv att inte stressa sönder julen & det
höll jag.
*Jag skulle njuta av sommaren & bara va...absolut nöjd.
För mig passar detta bättre :-)
Dessa kommer jag ta med mig även i år men jag
har ett mål till..
Ta hand om & umgås mer med mina vänner! ♡
Nyårsafton firade jag hos min bror & fru i Malmö.
Mycket trevligt med god mat & bubbel.
När vi kom hem dagen efter hade min käre man köpt 20st underbara rosor till mig i födelsedagspresent...Jag älskar dig!
Dagen blev lugn då vi alla var trötta & avslutades med kinamat.





Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar