fredag 31 januari 2014

Sammanfattning

Nu är första månaden strax slut & jag tycker
det har varit en bra start på året.
Min & L:s födelsedagar, vinst på postkodlotteriet
& sist men inte minst så kom snön!
Man ska glädjas åt det som sker & inte gapa efter för mkt.
(Det var lite mitt mål för detta året)

Inser när jag tittar i kalendern att vi har massor av 
roliga händelser framför oss i kommande månader som;
35 & 45års fester, 1års kalas, A fyller 8, weekend till Malmö
med goa vänner i februari & sist men inte minst alla turer
vi ska åka med husvagnen. :-)

Har under ett års tid suktat efter en klocka från märket
"Uno de 50" från Spanien.
När jag nu äntligen bestämt mig för att köpa den
hittade jag ingen återförsäljare i Sverige.
Till slut tog jag mod & beställde från leverantören i Madrid.
Det tog tre dagar sen var jag ägare till världens finaste klocka.




Ha en skön fredag!
Kraam ♡



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar