fredag 18 april 2014

Påsk & kalas

Jag brukar inte känna mig stressad men denna vecka
har varit lite för mycket!
Vi åker iväg med husvagnen på långfredagen & behövde städa
& fylla på den efter vintern. Vilket tar sin lilla tid!
Sen när vi kommer till högtider tycker jag det är så roligt att
fixa & svänga ihop mat & dyl..
vilket resulterade i köttbullar, minivästerbottenostpajer,
& 2 sorteras sill.


Allt väl så långt...R fyller år idag & han ville bjuda

kollegorna på jobbet
på fika, klart jag fixar det :-) (trött)
Gjorde en långpanna med brownie i botten, cheesecake ovanpå &
till sist la jag en vispad hallongrädde på toppen, smarrigt!
Tänkte inte ha något kalas då vi ska åka imorgon men svärmor ville komma
 förbi så det blir en enkel räkmacka med en chokladmousse
med hallon till efterrätt.
Så ikväll tänker jag njuta av räkmackan, ett gott vin &
min älskade man


Hoppas ni också får en härlig påsk & inte stressar ihjäl er som jag!
Kraam♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar