måndag 14 juli 2014

Dåligt väder

                                                         Idag har varit en sån dag när man får
                                                             lov att greja inomhus (regndag).
                                                          R började riva i lilla hallen som stått
                                                                      ofärdig i ca 5 år :-)
                                                        Snacka om att jag blev lycklig när jag
                                                                 såg den gamla panelen bakom.



Kalla mig gärna knäpp men vi
ska behålla den i originalskick.
Kommer bli superfint med socklar
och ny karm till ytterdörren.

Själv har jag städat och bäddat
husvagnen inför Gränna nästa vecka.
Kraam ♡

2 kommentarer:

  1. Det blir säkert superfint som alltid när ni två är i farten. Hoppas att vi ses snart♡

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa♡! Det blev super, nu är resten av väggarna målade, socklar och lister uppe. Hoppas jag med.
    Kraam

    SvaraRadera