tisdag 28 oktober 2014

Julpynt


Nu börjar vi faktiskt närma oss jul och jag kan erkänna
att det kliar i fingrarna att få plocka upp mitt pynt.
Jag fullkomligt älskar pappstjärnor, de kan vara hängandes,
ståendes på ett bord eller liggandes som dekoration.

Jag ska väl inte sticka under stol med att jag är allergisk
mot röda tomtar och röda dukar i mitt hus, men jag tycker det ger en
varm ombonad känsla när jag ser det hos andra.

Vårt hem pyntas i vitt, silver, grått och brunt....
kanske jag ska våga mig på lite svart i år :-)
som på bilden ovan.

Kraam
 


3 kommentarer:

  1. Klart du vågar blanda in svart, kommer bli jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. Har redan köpt på mig lite :-) Lina

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag på att få se lite bilder om ca 2 veckor! Lycka till med husvisning och allt! Kram

    SvaraRadera