fredag 27 februari 2015

Glossybox februari

Månadens glossybox kom idag och jag är inte
jätteimponerad denna gång. 

Fem produkter som vanligt, två som jag kommer använda.
"MARSK" Mineral Eye  Shadow, 50 Shades 
 
"The Body  shop" Body butter, Fuji 
green Tea.  Spännande!
"Nicka K" Colorluxe Powder Blush.

                     
"RFSU" 3in1 Caring Massage, kan känna att det inte
är vad jag förväntade mig att få i boxen.

Nja hoppas nästa box är roligare.
För er som inte känner till Glossybox så är det en
box man prenumererar på och kostar 139:-/mån.
Man får en box i månaden med 5 olika produkter som varierar med ord.storlek eller provburkar.
Man kan närsomhelst säga upp sitt medlemskap.
Trevligt att prova nya produkter.
 tycker jag.
Är ni intresserade så säg ifrån så skickar jag en inbjudan. :-)

Kraam  ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar