torsdag 7 maj 2015

En sån där dag

Vissa dagar är sämre än andra och idag var en sån dag..
Att byta skola och förskola har gått över all förväntan, barnen
har tyckt det varit roligt och pratat om nya kompisar
och lekar.
 
Men imorse var jag nära att börja gråta,
när vi var på väg att lämna storebror vid bussen sa han
att han saknade sin gamla klass och att han inte riktigt fått någon
nära vän i nya klassen som han hade i gamla :-(
 
Nästa tår var på väg när jag sedan körde till förskolan med lillebror
och han vägrade gå ur bilen för han ville inte gå på dagis utan
sin kompis Lowe...
Kompisen Lowe är bästisen från gamla förskolan och väldigt
saknad!
 
Som förälder vill man sina barn det bästa och det skär
i mitt hjärta att de har denna saknad då jag känner igen den från när jag
flyttade som liten.
 
 
Kraam

1 kommentar:

  1. Dina barn är världens bästa och anpassar sig snabbt precis som du alltid gjort och hittar sin egen väg. Tack vare sin goa mamma kommer detta bli så bra��

    SvaraRadera