tisdag 5 januari 2016

Förberedelser

Såhär på nya året har vi fullt upp med
födelsedagsgrisar i huset.
På fem månader river vi av oss alla fyra.
Mig har vi redan klarat av i helgen & 
nästa på tur är lillebror.
Fem år blir min skrutt & jag blir
ledsamt medveten om hur tiden
springer iväg.

Men dock älskar jag kalas & all dess
planering med mat, dukning & inbjudningskort.
Lillebror är frälst i lego Ninjago
så temat får bli det..hehe


Kan dock tillägga att det finns
inte ett jota att få tag i detta tema så
det är kreativiteten som får styra.

Inbjudningarna är snart klara,
bild kommer.

Kraam ♡




3 kommentarer:

  1. Är det något särskilt du behöver? Nero har massor av ninjago och har kanske något av intresse?

    SvaraRadera
  2. Lina;
    Han är väldigt förtjust i Jay (blå ninjan)

    SvaraRadera
  3. Nero har plockat ihop lite, jag skickar en bild strax

    SvaraRadera