lördag 16 juli 2016

Tjejkväll & semester

Ett tag sedan jag var här inne men jag tappade motivationen helt enkelt.
Men nu känner jag mig sugen igen hehe. 

Igår jobbade jag sista arbetsdagen och tog semester. Blev även medbjuden på 
en fantastiskt rolig kväll med sju tjejer och god tapas och bubbel naturligtvis 😊

På bordet var det massa godheter som vi 
alla tagit med oss.
Minipajer, kycklingspett, varm brieost, cappache, mozzarella m tomat och kallskuret.






Senare på kvällen cyklade vi in till hamnen 
och gick på restaurang Sand. 
Vi dansade hela natten och var med och stängde stället...känns i kroppen idag.

Imorgon drar vi med husvagnen till Gränna en vecka och det ska bli fantastiskt skönt att komma iväg. Jag och min man behöver verkligen denna tiden utan massa renovering och måsten.

Kraam ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar