torsdag 12 januari 2017

Mina Rea fynd

Hämtade ut 3 paket idag som jag klickat hem nu på rean.
Passade faktiskt på att fylla på mitt schampo och balsam förråd.

Det finns vissa saker i livet som vi människor prioriterar som tex löshår, naglar, ögonfransförlängning el frissan.
Jag som började med grå hår vid 14 års ålder har alltid färgat mitt hår själv. För ca 10 år sedan valde jag att lägga de pengarna hos en frisör och njuta av att bli ompysslad.
Bli schamponerad, få hårmassage, kaffe/kaka och plöja igenom allt skvaller.
MEN jag har aldrig brytt mig om vilka produkter jag tvättar mitt hår med och det mår därefter.
Jag har en "gammal" klasskamrat  (miss U) som är frisör och han använde alltid Redkens produkter....mja liite dyrare så nej de har jag aldrig köpt, tills nu. 
Lyko har kampanj på massor av Redkens.
Nu tror jag ju på under och kommer vakna imorgon med tjockt svallande hår :-)

Kraam ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar