fredag 17 februari 2017

Just nu - listan

Denna lista cirkulerar på en massa bloggar nu så jag provar den med :-)

FEM BÄSTA - just nu.

*  Helg på ingång
*  Resa bokad
*  Harmoni i familjen
*  Ljuset är tillbaka på morgonen
*  Min energi är på topp



FEM VÄRSTA - just nu

*  Kräksjukan dyker upp överallt
*  Mörkt fortfarande på kvällen
*  Vill göra så mycket men tiden räcker             inte...
*  Min hall går segt
*  Hatar mitt köksbord!



FEM SAKER - vi gjort i veckan

*  Firat bröllopsdag hemma alla fyra
*  Njutit av underbart väder ute på vår               lediga dag
*  Lagt in textilmatta i klädkammaren
*  Myst på Alla hjärtans dag
*  Rensat i garderoben


FEM SAKER - vi ska göra i helgen

*  Åka på födelsedagskalas
*  Jobba några timmar
*  Hinna träna
*  Träffa min bror
*  Försöka måla i klädkammaren


FEM SAKER jag längtar efter (man måste kunna längta eller...)

*  Sommaren
*  Mina vänner som jag träffar så sällan
*  Vår resa
*  Att få umgås med min familj på                       semestern
*  Färdig hall



TVÅ SAKER jag tycker ni borde göra.

*  Stanna upp och njut!
*  Ta hand om varandra


Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar