torsdag 2 februari 2017

Sååå trött idag...

Vet inte vad som händer med mig på nätterna men januari har varit orolig.
Somnar gott och vaknar plötsligt jättepigg och tror att det snart är morgon haha...
Men denna natten fick jag iallfall något gjort,
insåg att jag ska måla farmors gamla pinnstolar svarta, köksbordet ska få
bli vitt och kökssoffan ska inte åka ut i hallen utan användas till köksbordet igen.
Ny lampa över bordet....sen kanske jag kan vara nöjd.
Kom även på att vi kan kanske ha studsmattan på grusparkeringen på framsidan istället för
bakom huset där barnen undviker gå om inte vi är där, vilket innebär att
studsmattan är knappt använd.
Ja jag vet att husvagnen står på grusparkeringen men den tänkte jag vi kunde ha på baksidan där släpet står och släpet får bara flytta sig.
Nu ska detta bara säljas in till mannen :-)
 
Igår kväll var jag på House of Lolas vårvisning se Här
massa fina kläder kan jag lova. Helena som höll i visningen gjorde det väldigt proffsigt
där hon häll i både presentation och modevisning.
Jag slog till på ett par Eastern pants
2841210-2-10

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar