lördag 11 maj 2013

Lördagkväll

Jag är sååå uttråkad, R jobbar natt hela helgen, Lilleman sover och Alfred sover hos farmor. Hämtade min pärlväska och tänkte göra lite smycken men insåg att det var rätt så mkt som fattades så nu har jag beställt hem MASSOR och vill börja direkt :-)
Det är ju snart Mors dag och varför inte ge sin mamma nått fint. Lägger ut lite alternativ när jag fått ihop det. Det är bara att höra av er om ni är sugna...som sagt, hittade en del och är välddigt taggad!

Vi har blivit värdar på cykelfesten i Munka i år och ska göra förrätt och efterrätt....det står helt still i huvudet, kan inte komma på en enda förrätt. Snälla har ni några bra ideer så hör av er, det börjar närma sig och jag vill hinna prova den först. Har suktat efter en plats i tre-fyra år nu och äntligen blev det vår tur. Jippi:-) Tack vara min käre storebror T, Tack, tack!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar