måndag 20 maj 2013

Smycken till Mors Dag!

Nu kommer äntligen bilderna jag lovat, fick en del beställningar direkt och fick göra dem först.
Tyvärr har jag en gammal kamera som inte gör  bilderna rättvisa. Hoppas ni ser något iallafall.
Det svarta armbandet är i skinn och finns i brunt och svart. På detta kan man stansa ett eller flera ord. Te x "kära mamma" eller sina barns namn. 250:-
Det bruna är också skinn och där kan man välja olika berlocker att hänga i. Även på detta kan man stansa. 250:-Sålde en del till fars dag med barnens namn på :-)
Jag har gjort ett par örhängen  som matchar där örringarna är i sterlingsilver  85:-
Visar även mitt armband med döskallar som går att göra i många olika varianter. 200:-
Går att få enfärgat, flerfärgat...finns att få mindre huvud i örhängen och större i halsband.
Jag har inget färdigt utan gör efter hand så först till kvarn.
Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar