måndag 17 juni 2013

Ledig

I helgen hade vi bjudit hem ett par som vi ej träffat på minst 5 ½ år, vi tjejer och barnen har träffats men inte allihopa. De bor bara i Jonstorp så det är ju inte långt...men det är ett helsike att få ihop det.
Men nu blev det till och vi hade jättetrevligt, barnen lekte och busade. Nu har vi bestämt att vi ska göra något tillsammans i sommar så det inte dröjer 5 år till :-)

De ringde från Cirkus ang mina please jeans, de lagar dem till mig och jag blev superglad. Alltså byxor man gillar växer inte på träd.

Idag har jag bara tagit det lugnt på altanen och njutit av solen. Sen bar det av till frissan för att hejda de grå håren att ta över helt. Kvällen avslutades med ett jobbigt skivstångpass på friskis...jag pallar verkligen inte men det är skönt när det är över. :-)
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar