fredag 7 juni 2013

Please jeans

Jag är så jäkla irriterad, nu har det gått hål på två av mina please byxor  på olika ställen. Tycker det ska hålla bättre när man betalar så mycket för dem. Jag verkligen älskar denna modellen och har köpt på mig några stycken men känner att det nog inte är värt det mer.
Mina blåjeans inköpta jan -12 sprack på knät för någon månad sen (ok det är ett ställe som påfrestar mkt)och nu såg jag på mina ljusbeiga att det börjat spricka vid gylfen. Detta är en baggybyxa som inte sitter åt där så jag fattar inte vad som hänt. Dessa köpte jag okt -12. Vet att folk haft problem att reklamera dessa byxor så jag hyser inga stora förhoppningar om att lyckas men jag tänker prova ialfall. Måste ta mig till Väla bara, är ju inte åt det hållet så ofta :-)

grrr, måste köpa mig en ny kamera....den är så dålig.
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar