söndag 9 juni 2013

Bröllop

Jag har under en längre tid insett att nästan alla våra vänner är gifta...ett år var jag på 4 bröllop det blev lite mycket faktiskt. Men nu har det varit lugnt några år och man börjar sakna festligheten. Vi gifte vi oss  förra året utomlands och snuvade vår familj och vänner på festen så vi får kanske skylla oss själva :-) Men i fredags kom det en Inbjudan med stort I. Min lillebror Marcus gifte sig i Fredags och ska ha en bröllopsfest i september. Åhh vad jag längtar att få göra vid håret och köpa fin klänning.

Igår fick vi städat husvagnen, bäddat sängarna och rensat i skåpen så nu är den redo för Midsommar i Båstad. Längtar faktiskt att få åka iväg då vi inte åkt nånstans i år. Den har varit på service och R har jobbat när det varit påsk och pingst. Känns som om vi är de enda som suttit hemma. Tyvärr så verkar det som om vädret håller på att vända till det sämre nu...typiskt midsommarväder, kallt och regnit.
Men jag är ju den positiva i vår familj så jag tror det vänder igen :-)
Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar