tisdag 23 juli 2013

Hemma igen!

Eller jag har i för sig varit hemma i fem dagar men det har varit så mycket att jag ej hunnit med att skriva. Födelsedagar, grillgäster, konsert med Jill Johnson i Hembygdsparken som var helt underbar, stranden m.m.

Vi har haft det super på Öland, campingen var jättefin, med pool och strand. Våra vänner E & F med barn var också på Öland med sin släkt så vi sammanstrålande på Lådbilslandet....har ni barn i åldrarna 2-9 kan jag rekommendera att åka dit. Barnen hade superroligt!
På lördagen åkte jag med min svägerska L och deras granne A in till Borgholm och drack latte och shoppade loss. I Love It!! :-)

Nu är det 13 dagar kvar av min semester och jag ska träffa min vän H nån dag nästa vecka :-) sen ska vi en vända med husvagnen till våra vänner i Varberg.
Fikapaus på väg till Öland. R, jag, A & L.

Det ösregnade när vi körde över Ölandsbron. Vi hade regn och storm de två första dagarna.

Denna skylt ville jag ta med hem från Lådbilslandet men misstänkte att det inte skulle uppskattas av personalen. Suck!!

Lyckliga killar kör lastbilen.
Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar