fredag 20 september 2013

Äntligen fredag!

Jag brukar inte klaga på mina veckor men denna har tagit musten ur mig, inte negativt men vilan är väl behövlig.
Det handlar om jobbet, vi ska ha kampanj i butiken och annons i tidningen om några veckor och jag är så rädd att glömma något. Jag trixar, bokar, ringer, ändrar, undrar.....
Samtidigt har denna vecka varit fullbokad av familjer som ska välja kakel/klinker till sitt nybygge och det görs inte på en halvtimme.
Men samtidigt är det kul för veckan har flugit iväg och jag har verkligen hunnit massor. :-)

Flög iväg till Väla efter jobbet idag då jag såg annons i en sportaffär på en Didriksons parkas som jag suktat efter länge. Söta exkollegan N hade varit snäll och hämtat den till mig då jag var rädd att den skulle ta slut.

veronica womens parka 501187 060

Visst är den fin? Tack snälla N!

Här kommer även en bild på premiär lattén i min fina muminmugg:-)
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar