måndag 16 september 2013

Beroende

Igår insåg att jag har ännu ett beroende....

Gokväll och hoppas ni inte regnat bort idag :-)
Helgen gick i rasande fart med vin och övernattning hos lillebrorsan i hans nya hus i Mellby i fredags.
Lördagen var det kalas hos kusinen som också slutade med ett glas vin...det är ju såå gott!
Kusinen fyllde sju och är enda tjejen bland 8 killar så alla frossar i rosa, tyll och annat tjejigt när det är hennes dag.
På söndagen skulle A sitta vid datorn och vips så var fel pinkod inknappad för många gånger och datorn låst. Panik!!
Vi har nu under en månads tid letat efter R:s klocka som han fick i 40 års present, nu blev det ännu en sak att rota efter...pukkoden till datorn. Min telefon är inte den bästa att sitta och knappa med så jag kände mig rätt så stressad.
Jaha sa R, vi får köpa nytt simkort.
Nä tyckte jag, måste kunna ringa nån...
Vem? sa R
Nån...mumlade jag
Sagt och gjort, efter att vänt upp och ner på alla pärmar, hyllor och böcker så ringde han kundtjänstoch fick pukkoden. (Jag har nog kastat den)
Datorn funkar igen men vi hittade ingen klocka.
Kanske kan man ringa nån om den också...?
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar