måndag 7 oktober 2013

Kärt möte!

Idag har jag haft en efterlängtad lunch med 2 exarbetskamrater från mitt förra jobb. Vi jobbade ihop i nästan 10 år och började träffas och luncha, ibland hemma hos nån eller på stan. Nån gång var vi i Helsingör. Tyvärr är det inte så lätt att få ihop oss alla tre då jag bara är ledig måndagar, en jobbar kvar på Välabutiken och jobbar blandade tider, sen har vi ju U som är en glad och väldigt upptagen pensionär :-)
Vi var hemma hos U som bjöd på en underbart god paj med västerbottenost, feta, basilika och tomat. Mmmm, supergod!
Tyvärr så springer tiden iväg när man har mycket skvaller och vi har inte träffats på superlänge.

Lyckades hinna med ett pass på gymmet imorse...har svårt att finna ro att köra en maskin, vila, köra igen, vila. Tycker att tiden är för värdefull för att sitta och vila på gymmet!? Brukar ju oftast gå på pass men när R jobbar kväll så passar gymmet på morgonen istället. Tror jag var lite för optimistisk på magmaskinen då jag redan känner anings träningsvärk...:-(

Kraam

2 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att träffas!! Kram

    SvaraRadera
  2. Misstänker att ni hade en mysig avslutning i stan...jag är med nästa gång. :-)
    Kraam

    SvaraRadera