fredag 4 oktober 2013

Redan fredag?

Denna veckan hann jag inte riktigt med.
I tisdags var jag på en Winner utbildning i Halmstad...vilket innebär att jag nu har grunderna att rita badrum och inreda i ett program. Det var inte jättelätt men superroligt. Man ritar upp badrummen enligt mått med nischer, snedtak, takfönster, you name it. Men det roligaste är ju att lägga ut kakel/klinker, inredningen och sist men inte minst allt rassel.
Sen har veckan varit inställd på att hinna bli färdig med allt till vår kampanjhelg i butiken...tror jag är på banan.

Ikväll var vi medbjudna till min "elaka" styvmors jobb där de hade tacobuffé. Barnen åt så det sprutade åt alla håll. Men det saknades riven ost på buffén.... Kan man äta taco utan ost? Är det taco utan ost?
Efter maten gick vi in i deras gympasal och röjde bland bollar och rockringar. Blev även en innebandymatch mellan vuxna och barn. Alla var mycket nöjda och trötta efteråt. :-)
Tack morfar & kära styvmor!
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar