söndag 12 januari 2014

Godisbegär

Jag är en stor älskare av godis, glass, kakor, 
ja allt som är sött.
Det bästa jag vet är att få sätta mig på
ett fik, beställa en stor latte' & en bakelse :-)
Det är en glädje att få avnjuta alla dessa 
skapelser som finns att köpa.
Sen allt detta lösgodis som får en att le när man fyller
sin påse som man bara längtar att få betala så
man kan tjuva en bit innan man kommer
hem till familjen.
MEN den största boven är Marabou mjölkchoklad...
 det vattnas i munnen bara jag tänker på den.
Att man kan känna sån kärlek för en
chokladbit! ♡

Jag lovar att jag aldrig kommer svika dessa godsaker
helt men jag har tagit en paus...
Efter denna jul & ledighet & alldeles
för mycket av det goda var det ett måste att
bryta detta mönster. 
Detta är nu min sjätte dag utan & det har gått bättre
än jag trodde. Jag har inte satt nån tid utan går på
känsla...
Om inte förr så blir det iallafall en fastlagsbulle
på premiären. :-)

kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar