söndag 12 januari 2014

Tips & ide'er!

Idag tänkte jag visa lite enkla tips på billiga,
smarta & snygga inredningslösningar.


Ovan har vi ett tråkigt skoskåp i plast från Ikea.
Jag har piffat till det med en plastfilm med motiv köpt på Lagerhaus.
Är man duktig på att texta el måla
är det också en lösning.


Tallrikshyllan kan användas till mycket,
varför inte visa de fina glasen &
favoritmuggarna.
Fint att fylla med kokböcket eller fotoramar.


Jag har länge suckat över min brudbukett...
tyckte den var i vägen & samlade damm.
Men med glaskupan inköpt på Åhlens 
löste jag det & vilken fin inredningsdetalj
det blev.


Jag älskar sjalar & de är ju så vackra
att det är synd att gömma dem i en låda.
Här har jag gjort en lösning genom att 
hänga dem på en bambustege.
Har man ingen gammal stege 
så är det en lätt match att snickra ihop.

Må gott vänner!
Kraam 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar