lördag 2 november 2013

"Tjejkväll"

Igår hade jag ett glatt tjejgäng på besök när Vicki hade visning för "Zelected by Houze".
Det bjöds på vin och italiensk tapas. (var ju tvungen att bjuda på mina importerade delikatesser :-)
Underbart fina kuddar, lyktor, djurhuvud & massor av annat visades.
 
Det fanns massor som bara ville ha men som vanligt får man sålla...suck!
Tack alla söta vänner som dök upp och hoppas ni hade lika trevligt som jag :-)

Ikväll ska jag och R ha lite egentid och åka och titta på när Rögle spelar hemma mot Malmö.
Kraam

4 kommentarer:

  1. Tack själv! Supertrevligt (och mycket gott!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför gör vi sånt här så sällan?! Vi har så kul! :-)
      Kraam

      Radera
  2. Åh vad synd att jag missade det! Hoppas det blir fler gånger��
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Klart et blir & då ska du med :-)
    Kraam

    SvaraRadera